« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie Burmistrza Gminy Zagórów o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych zgłoszone na poprzedniej sesji.

8. Debata nad Raportem o stanie Gminy Zagórów za rok 2023 i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Gminy Zagórów.

9. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok i podjęcie decyzji w sprawie absolutorium dla Burmistrza Gminy Zagórów:

b) Informacja o stanie mienia komunalnego.

c) Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium wraz z uzasadnieniem.

d) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej dotycząca sprawozdania z wykonania budżetu wraz z opinią dotyczącą wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium.

e) Opinia Komisji Budżetu i Finansów oraz Polityki Społecznej i Rolnictwa dotycząca wykonania budżetu i udzielenia absolutorium.

f) Debata o wykonaniu budżetu oraz zasadności wniosku o udzielenie absolutorium.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego na wydzierżawienie gruntów użytkowanych rolniczo na okres pięciu lat.

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego na wydzierżawienie gruntów użytkowanych rolniczo na okres pięciu lat.

17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi sąsiedzkie oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania.

18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Zagórów a Powiatem Jarocińskim w związku z realizacją zadania wynikającego z przyjętego Programu „Opieka wytchnieniowa” dla jednostek samorządu terytorialnego – edycja 2024

19. Wolne wnioski i informacje.

20. Zamknięcie obrad III sesji.

« Powrót do strony głównej